Skip to Content

سیزدهمین کنفرانس سیستمهای فازی ایران

به لطف خداوند متعال مفتخریم به اطلاع برسانیم، سیزدهمین کنفرانس سیستمهای فازی ایران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و انجمن سیستمهای فازی ایران از تاریخ ۵ تا ۷ شهریور ماه ۱۳۹۲ در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
کنفرانس سیستم های فازی ایران با هدف پیشبرد مرزهای دانش، ایجاد فضای مناسب جهت گردهمایی دانشمندان، محققان، کارآفرینان، کارشناسان صنعتی و دانشجویان و به منظور ارائه فعالیت های تحقیقاتی و آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و تبادل نظر علمی و فنی برگزار می شود.
کمیته برگزاری کنفرانس از اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان صنعتی در زمینه سیستم های فازی و گرایش های مرتبط با آن دعوت می نماید تا آخرین مقالات از جدیدترین یافته های علمی خود را از طریق پورتال کنفرانس و مطابق تاریخهای اعلام شده به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.
مقالات انگلیسی ارائه شده در کنفرانس در سایت IEEE Exploreو مقالات فارسی در سایت Irandoc نمایه خواهد شد. مقالات منتخب نیز در مجلات معتبری چون مجله سیستمهای فازی ایران(ISI)، مجله الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مجله مدلسازی، شناسایی، شبیه سازی و کنترل دانشگاه امیر کبیر و مجله کامپیوتر و رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین چاپ خواهند شد.
محور های کنفرانس
- منطق و ریاضیات فازی
- آمار و احتمال در محیط فازی
- سیستمهای فازی در مهندسی
- سیستمها و مجموعه های فازی
- سیستمهای فازی در مدیریت و تحقیق در عملیات
- هوش مصنوعی
تاریخ های مهم
مهلت ارسال چکیده مبسوط : ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
اعلام نتایج پذیرش مقالات : ۱ مرداد ماه ۱۳۹۲
آخرین مهلت ثبت نام : ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۲



X
Loading
page | about seo